Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj hudebnosti žáků základní školy
WEISFEITOVÁ, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na hudebnost jako pojem, na jejíž rozvoj mají vliv vnější a vnitřní aspekty. Rozvoj hudebnosti, tedy hudebních schopností, lze vytvářet pomocí hudebních činností. Práce se v teoretické části zabývá definicí hudebnosti, motivací a vztahem k hudbě, dále poukazuje na hudební vývoj člověka, psychologické hudební pojmy, které se s hudebností pojí. Z oblasti hudební psychologie pojednává o rozvoji hudebních schopností pomocí hudebních činností, které jsou využívány na základních školách. Zmíněny jsou i odchylky, které se v hudebnosti mohou projevit, a to v podobě poruchy hudebnosti nebo vyššího projevu hudebnosti. Tato bakalářská práce se ve své praktické části zaměřuje na zábavnou a edukativní formu rozvoje hudebních schopností a činností v praxi.
Rozvíjení hudebního a rytmického cítění u dětí od 1 roku do 4 let
LOŠKOVÁ, Lucie
Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí na tři hlavní kapitoly. První nás seznamuje s psychologickým vývojem dítěte v předškolním věku. Druhá kapitola se zabývá rozvojem hudebního vnímání a vyjadřování dětí. Důležitým tématem této kapitoly je dětský hlas, techniky zpěvu a různá cvičení pro správný rozvoj zpěvního hlasu. Součástí je také seznámení s využitím pozitivních účinků hudby a motorických reakcí dětí na ni. Poslední kapitola je věnována specifiku hudebních schopností a jejich rozvoji. V praktické části se věnuji vlastnímu projektu v mateřském centru. Nejdříve představuji skupinu dětí, se kterými spolupracuji, a poté přibližuji některá konkrétní setkání s nimi při hudebních hrátkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.